zondag 21 februari 2010

In de lappenmand

LINDA:

Even een laatste krabbel van Linda. De loopband bevalt uitstekend. Zelfs een duurloop van 2 uur is prima te doen. Natuurlijk is buiten lopen leuker maar als ik moet kiezen tussen kou, regen en wind dan is de keuze snel gemaakt en lonkt de loopband toch echt meer. Wat wel balen is is dat ik deze week last heb van mijn voorhoofdholtes en daardoor niet lekker in mijn vel zit. Het lopen is dus even niet op schema. Mijn duurloop van deze week dus ook niet kunnen doen. Hopelijk klaart het snel weer op. Afgelopen week heerlijk vrij geweest en lekker thuis aan gerommeld. Doet een mens ook eens goed. Veel kinderen over de vloer gehad. Afgelopen nacht bleven 4 vriendjes en vriendinnetjes slapen van Gijs en Pien. We hadden dus een groot gezin dit weekend. Aschwin stapt zojuist weer van de loopband. Ruim een uur heeft hij er op zitten. Erg knap na de wedstrijd van gisteren. Morgen werken en pak ik de fiets weer naar Terneuzen. Na een winter met de auto is het nu weer tijd voor de fiets. Op naar het voorjaar toch!

1 opmerking:

  1. Eenmaal op de fiets,Linda,dan gaan die verstopte holtes vanzelf weer open!
    Dat je maar weer snel opknapt!
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen