dinsdag 2 februari 2010

Ik begin het beu te worden

ASCHWIN:

Ik begin het zo langzaam aan een beetje beu te worden! Nee, niet het lopen zelf, maar wél het lopen in de regen, de wind, de kou...
Vandaag ook weer. Ook al was het iets minder koud dan de afgelopen week, ik heb wel weer van begin tot eind in de stromende regen gelopen. Een uur lang, regen, regen, regen...!

Maar goed, het lopen zelf ging wel lekker. Je kunt eigenlijk altijd wel buiten lopen (daar heb je echt geen loopband voor nodig!), maar het is gewoon zoveel minder leuk als het weer niet meewerkt.
En ik vind het helemaal niet erg om doorweekt weer thuis te komen na een uurtje rennen, maar dan wel van het zweet graag.

Vandaar mijn oproep: laat het voorjaar, de zon en de langere avonden maar komen! Dat is toch voor álle lopers veel beter?! Of moet ik schrijven: 'Dat is toch voor íedereen veel beter?!'

Maar ja, het is nog maar 2 februari...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten